آموزش های ادوبی اکس دی | Adobe XD

آموزش های ادوبی اکس دی | Adobe XD

Adobe’s Experience Design CC  نرم افزار فوق العاده ای برای طراحی و نمونه سازی وب سایت و برنامه های موبایل است. در اینجا روش استفاده از آن را توضیح میدهیم.

 

ادوبی اکس دی اکنون برای ویندوز ۱۰ (سیستم های OS) راه اندازی و منتشر شده و توسط شرکت های دیجیتالی بزرگ مانند Airbnb و Design Inc استفاده می گردد.

طراحان میتوانند فریم ها و طرح بندی و نمونه سازیهای جذابی را نام ببرند که در برنامه های مشابه توسط نرم افزارهای قوی مانند Repeat Grid  در XD ساخته شده اند.

 

در جهان طراحی که همه برندهای بزرگ اول توسط UX و  UI ساخته میشوند، این موضوع برای طراح حیاتی است که بداند چه چیز قدرت لازم را دارد که بتوان روابط محکمی را با توسعه دهندگان ایجاد کرد.

 

Adobe XD نرم افزار سودمندی برای طراحان است که کار خود را به نمایش بگذارند و بطور مستفیم از آن نمونه سازی کنند. بنابراین میتوان تغییرها را سریعا روی گوشی های هوشمند مشاهده کرد. هر کمپانی بزرگی میتواند یک بازخورد کوچک و سریع نشان دهد و طراحان میتوانند کارهای خود را با توسعه دهندگان به اشتراک بگذارند و دیگر نوبت توسعه دهندگان است که شاخصه ها را ایجاد کنند.

 

اما این نرم افزار همواره در حال تکمیل ومعرفی امکانات جدید است. ادوبی هر ماه در حال بروزرسانی است و از طراحان و کاربرانش می آموزد که چه ویژگیهایی مهمتر هستند.   آخرین بروزرسانی ادوبی اکس دی بر روز ویندوز ۱۰ از ۱۳ ژوئن شامل سبک حروف ، نمادها و کشیدن و رها کردن لایه ها میباشد.

 

در ادوبی اکس دی آموزش آنلاینی برای مبتدی ها و حرفه ای ها وجود دارد. بعضی از آنها رایگان و بعضی دیگر پولی هستند اما بیشترشان رایگان هستند. تمام وب سایت ها آموزشهای چندگانه را پیشنهاد میدهند پس شما میتوانید آن توانایی که مدنظر هست را آموزش ببینید.

 

ما تلاش میکنیم تا آموزشهای جدید را منتشر کنیم. زیرا درسهای قدیمی برای نرم افزارهای تاریخ گذشته هستند و این خیلی ارزشمند است که تمام فیچرها(ویژگیها ) مختص به سیستم عامل های آموزشی مانند Dansky, envatotuts+ و Udemy است وآموزش فیچرها توسط یکی از  طراحان UK آقای دانیل وایت انجام شده است. دانیل  بالای ۱۰ سال سابقه کار در شرکت UK دارد.

 

Adobe Experience Design CC اماده برای دانلود رایگان است. شما می توانید آن را از سایت ادوبی دانلود کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید