آموزش طراحی لوگو تایپ فارسی در فتوشاپ | دیجیگرافیک

آموزش طراحی لوگو تایپ فارسی در فتوشاپ

در این قسمت آمورش طراحی لوگو تاپ فارسی در فتوشاپ یاد میگیریم چطور با استفاده از حروف فارسی و فونت نستعلیق یک لوگوتایپ فارسی زیبا طراحی کنیم . آموزش طراحی لوگو تایپ اسم فارسی بسیار ساده و شیرین میباشد لذا شما دیگر نیازی به خواندن کتاب آموزش طراحی لوگو اسم در فتوشاپ ندارید و همینطور دیگر نیازی به آموزش طراحی لوگو با دست نخواهید داشت .

آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ شما را برای طراحی لوگو فارسی و آموزش طراحی لوگوی اسم آماده میسازد و حتی دیگر نیازی به برنامه کرل و آموزش طراحی لوگو در کورل نخواهید داشت هرچند برای تبدیل فایل نهایی به وکتور و در نهایت به ای پی اس به کورل نیاز داریم که د رآموزش میبینیم .این فیلم آموزش طراحی لوگو به شما این امکان را میدهد که تنها با استفاده از برنامه فتوشاپ ،

ساخت نور های رنگی روی عکس در فتوشاپ

طراحی لوگو تایپ فارسی

چلیپا وکورل آموزش فتوشاپ یک لوگوی زیبا طراحی کرده و به رنگ آمیزی آن بپردازید . بدیهیست که این آموزش یک آموزش طراحی لوگو حرفه ای در فتوشاپ نیست و برای حرفه ای شدن در عرصه طراحی لوگو میبایست آموزش های بیشتری از این قبیل تماشا کنید . طراحی لوگو نوشتاری در فتوشاپ | طراحی لوگو در فتوشاپ در این آموزش قصد داریم با استفاده از فونت نستعلیق یک لوگوی نوشتاری ( تایپوگرافی ) طراحی لوگو سازی کنیم . ابتدا با استفاده از تایپ اسم امیر حسین عطائی در برنامه چلیپا با فونت نستعلیق ، شروع به طراحی لوگو اسم در فتوشاپ میکنیم . بعد از جا به جایی اجزای لوگوتایپ فایل جی پی جی لوگو را از فتوشاپ خروجی میگیریم و بعد وارد کورل میشیم برای تبدیل فایل پیکسلی به وکتور و در نهایت با فرمت ای پی اس خروجی میگیریم .

زمان آموزش طراحی لوگوی فارسی بسیار کوتاه است و در این زمان کوتاه تنها به نکات کلیدی طراحی لوگو در فتوشاپ میپردازیم . آموزش طراحی لوگو نوشتاری کاملا پروژه محور بوده و از ابتدا تا انتهای کار را مشاهده خواهید کرد و تنها کافیست برای درک بهتر آموزش و تمرین ، همزمان با دیدن آموزش طراحی لوگو سازی در فتوشاپ ، تمامی اقدامات داخل آموزش را مرحله به مرحله انجام دهید تا به نتیجه مورد نظر برسید .

دانلود برنامه چلیپا برای ویندوز

فیلم آموزش طراحی لوگو تایپ فارسی در فتوشاپ و کورل به زودی آموزش طراحی لوگو با گوشی در کانال قرار خواهد گرفت فیلم آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ کاملا به زبانی ساده میباشد که توسط سینا عباسی به زبان فارسی آموزش داده شده است . لذا طراحی لوگو تایپ فارسی در فتوشاپ کاری نسبتا راحت تر از برنامه های برداری میباشد اما شما حتما نیاز دارید برای تبدیل لوگوتایپ فارسی به فایل وکتور در انتها فایل نهایی را در برنامه هایی چون Adobe Illustrator یا Corel Drow دوباره اجرا کنید پس به طراحی لوگو تایپ در فتوشاپ به چشم یک چک نویس نگاه کنید و آموزش های دیگر سایت را دنبال کنید . آموزش طراحی لوگوتایپ های فارسی نیز بزودی در کانال دیجیگرافیک . حتما کانال را سابسکرایب کنید